Ενίσχυση δικτύωσης
Ο άξονας «Ενίσχυση δικτύωσης» περιλαμβάνει την προβολή των φορέων που συμμετέχουν στη διαδικτυακή πλατφόρμα, την ενίσχυση των επαφών μεταξύ εθνικών και τοπικών φορέων του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και της κοινωνίας των πολιτών.
Επιπλέον, προωθείται η αλληλοενημέρωση, η επικοινωνία και η διασύνδεση των φορέων, τομεακά ή δια τομεακά, μέσω σεμιναρίων, εργαστηρίων, πάνελ διαβούλευσης, αξιοποιώντας διαδικτυακές και μη εφαρμογές και δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση των μεθόδων συμμετοχικής δημοκρατίας, με απώτερο στόχο την εμπλοκή του ευρύτερου κοινού. Η πρόσβαση στη διαδικτυακή πλατφόρμα προσφέρει στους συμμετέχοντες-χρήστες, μεταξύ άλλων, και ευκαιρίες απευθείας διμερούς διασύνδεσης, μη ανοικτής στο ευρύ κοινό.
Ολοκλήρωση εργασιών Συνεδρίου με θέμα «Κλιματική Ανθεκτικότητα στα Νησιά και Τοπική Αυτοδιοίκηση»
Με επίκεντρο τις προκλήσεις και τις προοπτικές της ανθεκτικότητας στα ελληνικά νησιά, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία από το ΕΛΙΑΜΕΠ, την Τρίτη 20 Ιανουαρίου στην Ελληνοαμερικανική Ένωση το συνέδριο με τίτλο «Κλιματική Ανθεκτικότητα στα Νησιά και Τοπική Αυτοδιοίκηση», αναδεικνύοντας τον καθοριστικό ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.
Εκδήλωση της Πρεσβείας της Αυστραλίας σε συνεργασία με τον Κόμβο Κλιματικής Αλλαγής
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου η εκδήλωση που διοργάνωσε η Πρεσβεία της Αυστραλίας στην Αθήνα, σε συνεργασία με τον Κόμβο Κλιματικής Αλλαγής και με την υποστήριξη της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης στο πλαίσιο της κοινής υποψηφιότητας της Αυστραλίας μαζί με τα νησιωτικά κράτη του Ειρηνικού για τη ανάληψη της διοργάνωσης της COP31 το 2026. Η προβολή του ντοκιμαντέρ “The Forgotten
Πραγματοποίηση Ημερίδας του Κόμβου Κλιματικής Αλλαγής στο πλαίσιο του Athens Democracy Forum ’25 την 1η Οκτωβρίου 2025
Την 1η Οκτωβρίου 2025 ο Κόμβος Κλιματικής Αλλαγής διοργάνωσε στο πλαίσιο του Athens Democracy Forum Ημερίδα με τίτλο «Η κλιματική κρίση σε έναν κόσμο όπου η δημοκρατία βρίσκεται σε κρίση. Πώς μπορούν οι πόλεις να επιταχύνουν τη διαδικασία του μετασχηματισμού, διασφαλίζοντας παράλληλα τις δημοκρατικές αρχές;», η οποία περιλάμβανε δύο πάνελ συζητήσεων και μια εικαστική έκθεση με τίτλο “TOPOS in ne
Εργαστήριο στο πλαίσιο του Energopolis 2.0 για την Απολιγνιτοποίηση της Θέρμανσης στην Κοζάνη
Στις 3 και 4 Απριλίου 2025 είχαμε την τιμή να συν-διοργανώσουμε στο πλαίσιο του έργου Energopolis 2.0. ένα διήμερο εργαστήριο με τίτλο «Απολιγνιτοποίηση της Θέρμανσης: Λύσεις και τρόποι χρηµατοδότησης για την ενεργειακή µετάβαση της Κοζάνης». Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Δήμο Κοζάνης, το Resilient Cities Catalyst και τον Κόμβο Κλιματικής Αλλαγής, σε συνεργασία με το Covenant of Mayors – Europe
Ο Κόμβος Κλιματικής Αλλαγής στο Athens Democracy Forum 2022
Ο Κόμβος Κλιματικής Αλλαγής συμμετείχε στο Athens Democracy Forum 2022 στις 28 Σεπτεμβρίου με το ετήσιο πρόγευμα εργασίας.
Ο Κόμβος Κλιματικής Αλλαγής στο Athens Democracy Forum 2024
Ο Κόμβος Κλιματικής Αλλαγής, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει, συμβάλλοντας στην εθνική προσπάθεια για την επίτευξη της πράσινης μετάβασης, συμμετείχε στο Athens Democracy Forum, διοργανώνοντας για τέταρτη συνεχή χρονιά το ετήσιο πρόγευμα εργασίας.
Ολοκλήρωση του προγράμματος «Τοπικές Αρχές και Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή: Ενίσχυση Δεξιοτήτων και Καλές Πρακτικές
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα ανταλλαγής «Τοπικές Αρχές και Προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή: Ενίσχυση Δεξιοτήτων και Καλές Πρακτικές» με την εκδήλωση Κλεισίματος του Προγράμματος στην Αθήνα από τον Κόμβο Κλιματικής Αλλαγής η οποία έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της ΚΕΔΕ.
